Paslaugų teikimo sąlygos
BENDROSIOS NUOSTATOS
Įsigaliojimo data: 2025-05-02
Šios paslaugų teikimo sąlygos („Sąlygos“) reglamentuoja 1Blink („1Blink“) teikiamų paslaugų teikimą ir naudojimąsi 1Blink.lt interneto svetaine bei kitais susijusiais produktais ir paslaugomis (toliau kartu – „Paslaugos“).
Individualią veiklą vydantis fizinis asmuo – Martynas Ivanauskas, individualios veiklos kodas 1456072, reg. adresas Akademijos g. 4 Vilnius 08412, el. p. info@1blink.lt (Paslaugų teikėjas)
Paslaugų teikėjas teikia apšvietimo ir dekoracijų nuomos paslaugas, kurias skelbia internetinėje svetainėje www.inhabits.lt .
Fizinis ar Juridinis asmuo pateikdamas užklausą dekoracijų nuomai, laikomas 1Blink - Paslaugų teikėjo klientu ("Klientas").
Žemiau pateiktos Paslaugų teikimo sąlygos yra neatskiriama bendrosios sutarties sąlygos nuomos atžvilgiu. Dekoracijų nuoma laikytina specialioji šių sąlygų dalis.
Šioje sutartyje naudojamos sąvokos yra bendros, todėl specialiojoje sutarties dalyje turi tokią pačią reikšmę, jei aiškiai ir nedviprasmiškai nėra apibrėžta kitaip.
Pateikdamas nuomos užklausą, Klientas patvirtina, kad susipažino su šiomis Sąlygomis, jas supranta ir įsipareigoja jų laikytis. Tai laikoma aiškiu sutikimu su Sutarties sąlygomis.
Šios sąlygos yra privalomos visiems 1Blink Klientams.
Paslaugų turinys, kaina ir kiti esminiai jų teikimo aspektai skelbiami interneto svetainėje arba nurodomi individualiuose pasiūlymuose.
Standartinė nuomos kaina skaičiuojama vienai dienai ir vienam renginiui. Kaina gali būti koreguojama atsižvelgiant į individualų susitarimą tarp Nuomotojo ir Kliento.
Jei Klientas nesutinka su šiomis Sąlygomis, jis turi teisę individualiai tartis dėl specialių jam taikytinų sąlygų. Šalims nepasiekus konsensuso Klientui paslaugos nėra teikiamos
Paslaugų teikėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų nustatytus reikalavimus ar pakeistą nuomos tvarką bei sąlygas. Klientas informuojamas apie tai svetanės tinklalapyje.
PRIVATUMO POLITIKA
Visi iš vartotojų surinkti asmens duomenys tvarkomi LR nustatyta tvarka. Visi surinkti duomenys apie jus ir jūsų nuomos detales niekada nebus perduodi trečiosioms šalims ar panaudoti kitais negarbingais tikslais. Išsamias privatumo politikos taisykles galite paskaityti nuorodoje: https://1blink.lt/privacy-policy
NUOMOS PASLAUGOS UŽSAKYMAS
Klientas nuomos paslaugą gali užsakyti vienu iš šių būdų:
1. Internetu, pateikdamas nuomos užklausią svetainėje.
2. Kitomis elektroninių ryšių priemonėmis (el. paštu arba telefonu.)
Klientas užsakydamas dekoracijų nuomos paslaugą, privalo nurodyti tinkamam užsakymo įvykdymui būtinus savo Asmens duomenis, kurie yra tvarkomi Privatumo politikoje numatyta tvarka. Jeigu, Klientas pateikė klaidingus duomenis, pavyzdžiui klaidingą pristatymo adresą ar kontaktinį telefono numerį, dėl ko Paslaugų teikėjas patyrė papildomas išlaidas siųsdamas dekoracijas pakartotinai, Paslaugų teikėjas gali pereikalauti padengti patirtus nuostolius iš Kliento.
Pateikdamas užklausą Klientas sutinka su Taisyklėmis ir jų taikymu.
Paslaugų teikėjas patvirtina užsakymą tik po to, kai įvertina galimybę suteikti paslaugas, atsižvelgiant į turimus išteklius ir kitus objektyvius kriterijus.
Atsakymą dėl užklausos patvirtinimo Paslaugų teikėjas suteikia per 3 d.d. nuo užklausos gavimo
Sutartis laikoma sudaryta tik tada, kai Paslaugų teikėjas patvirtina užsakymą Klientui raštu (el. paštu) ir Klientas sumoka dalinį mokestį arba visą paslaugos kainą, kaip nurodyta pateiktame pasiūlyme el. paštu.
Įprastas nuomos terminas – viena diena. Pristatymo ir paėmimo laikas derinamas iš anksto.
Jei Klientas pageidauja ilgiau naudoti įrangą, tai būtina suderinti raštu.
DEKORACIJŲ PRISTATYMAS
Jei dekoracijos yra sandėlyje, įsipareigojame jas pristatyti per 3–4 darbo dienas nuo užsakymo patvirtinimo dienos. Jei dėl objektyvių priežasčių pristatymas gali užtrukti ilgiau, Klientas bus informuotas iš anksto, pateikiant atitinkamą pasiūlymą.
Dekoracijos gali būti siunčiamos kurjerio tarnybomis arba pristatomos pačio Paslaugų teikėjo. Klientas taip pat turi galimybę asmeniškai atsiimti dekoracijas sutartu adresu.
Visos dekoracijos supakuojamos apsauginėje pakuotėje, siekiant užtikrinti jų nepažeidžiamumą transportavimo metu.
Pristatymo metu Klientas privalo patikrinti dekoracijas ir jų pakuotes. Jei nustatomi pakuotės pažeidimai arba neatitikimas kiekiui ar asortimentui, Klientas privalo nedelsdamas apie tai informuoti Paslaugų teikėją. Jei Klientas priima siuntą be pastabų, laikoma, kad pristatytos dekoracijos atitinka sutarties sąlygas, o siunta yra nepažeista.
PASLAUGŲ TEIKĖJO ATSAKOMYBĖ
Paslaugų teikėjas įsipareigoja gerbti Kliento privatumo teisę į Klientui priklausančią asmeninę informaciją, nurodytą užsakymo formoje ir neperleisti jos tretiesiems asmenims.
Paslaugų teikėjas pasilieka sau teisę bet kada sustabdyti savo veiklą ar ją pakeisti, tačiau prieš tai įspėjus Klientą, su kuriuo sudaryta nuomos sutartis.
Paslaugų teikėjas įsipareigoja pristatyti Kliento užsakytą dekoraciją pagal nurodytą adresą.
Paslaugų teikėjas užtikrina, kad dekoracijos būtų tvarkingos ir tinkamam naudojimui. Jei Klientas pastebi defektų ar nešvarumų, jis privalo nedelsdamas apie tai informuoti Paslaugų teikėją pateikdamas nuotraukas
Nenugalima jėga. „1Blink“ neatsako už jokį delsimą ar nevykdymą, atsiradusį dėl priežasčių, kurių ji pagrįstai nekontroliuoja, įskaitant, bet neapsiribojant, stichines nelaimes, karą, terorizmą, riaušes, embargus, civilinės ar karinės valdžios veiksmus, gaisrą, potvynius, avarijas, interneto nutrūkimus, paslaugų teikimą trikdančias atakas, pandemijas, epidemijas ar ligas, streikus arba transporto priemonių, kuro, energijos, darbo jėgos ar medžiagų trūkumą.
KLIENTO ATSAKOMYBĖ
Klientas atsako už visų savo pateiktų duomenų tikslumą.
Klientas prisiima visą atsakomybę už visus savo atliktus veiksmus Paslaugų teikėjo elektroninėje parduotuvėje.
Klientas atsakydamas į pateiktą pasiūlymą el. paštu, turi sutikti su šiomis paslaugų teikimo sąlygomis, parašydamas - "sutinku".
Klientas įsipareigoja tinkamai naudoti ir saugoti nuomojamas dekoracijas viso nuomos laikotarpio metu.
Nuomos laikotarpiu Klientas atsako už dekoracijų apsaugą nuo sugadinimo, praradimo ar kitokio netinkamo poveikio.
Klientas privalo grąžinti dekoracijas tokiu pat būviu, kokios jos buvo suteiktos nuomos pradžioje.
Paslaugų teikėjas, atgavęs dekoracijas po nuomos, tą pačią dieną patikrina jų būklę. Jei nustatomi pažeidimai ar kiti neatitikimai - vertinami pažeidimo kaštai, ir Klientas įsipareigoja atlyginti patirtą žalą.
Jei grąžintos dekoracijos yra purvinos ar sugadintos, taikomas papildomas valymo ar remonto mokestis, priklausomai nuo žalos masto.
Atsiradus neatitikimams ar pažeidimams, šalių siekis – pasiekti taikų susitarimą dėl žalos atlyginimo.
Ginčų sprendimas
Visi ginčai ir nesutarimai, kilę tarp Kliento ir Paslaugų teikėjo, pirmiausia sprendžiami derybų keliu.
Nepavykus susitarti – vadovaujamasi Lietuvos Respublikos teisės aktais. Klientas visais atvejais turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (VVTAT) arba naudotis Elektronine ginčų sprendimo platforma.
Baigiamosios nuostatos
Šios Sąlygos apibrėžia bendrą susitarimą tarp Paslaugų teikėjo ir Kliento dėl Paslaugų teikimo.
Paslaugų teikėjas turi teisę keisti šias Sąlygas, jei tokie pakeitimai yra būtini dėl teisinių, organizacinių ar techninių priežasčių. Apie būsimus pakeitimus Klientai informuojami iš anksto per interneto svetainę 1Blink.lt, ne vėliau kaip prieš 14 (keturiolika) kalendorinių dienų iki įsigaliojimo. Klientui nesutinkant su pakeitimais, jis turi teisę nutraukti naudojimąsi Paslaugomis.
Šios Sąlygos sudarytos ir aiškinamos pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus. Sąlygų nuostatos negali pažeisti vartotojų teisių, numatytų galiojančiuose įstatymuose.
1BLINK
Apšvieskite savo akimirkas
© 2025. Visos teisės saugomos.
